Handledning – inventering i INFOFLEX FORDON

Läs mer om de förberedelser vi rekommenderar före inventering och annan viktig information.

Hanteringstips – LA96 (Utskrift av artikeletiketter)

I vårt hanteringstips INFOFLEX GROSSIST- Utskrift av artikeletiketter LA96 visar vi hur du kan skriva ut artikeletiketter enkelt med INFOFLEX GROSSIST.

Systemkrav – INFOFLEX FORDON

De klienter vi rekommenderar vid ny- och ominstallation är att det ska vara modern (yngre än ca 2 år) hårdvara samt ha operativsystem Windows 10 eller Windows 7 eller 8.

Kontrollenhet för kassalagen i Windows 10 och Windows 8

För att kontrollenheten ska fungera i Windows 10 och Windows 8 så är det krav på att du har USB-adapter.

Smart uppdelning av din order (INFOFLEX FORDON 5.0)

I INFOFLEX FORDON 5.0 kan du dela upp din arbetsorder efter sektioner för att kunna separera arbetsposter och material.

Hanteringstips – Mejla orderbekräftelse med mejladress från MR21

Orderbekräftelse med mejladress kan ske med “Automatiskt val av mottagare” eller “Manuellt val av mottagare”. Det finns även möjlighet att ändra e-postrubriken.

Inställningar e-post och webbmail

KO1 – Inläsning av externt underlag med orderrader till kundorder

Det finns även möjlighet att via extern fil läsa in orderrader på befintliga artiklar till öppen kundorder i KO1. Läs mer för att se fullständiga instruktioner.